דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמן אישי - חובה לכל אחד מאיתנו 

מאת    [ 03/12/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 1958 פעמים ]

 

 

לעיתים אנו שוכחים זאת אך הבחירה למעשה היא אך ורק בידינו. אם אנו בוחרים בחיים בריאים יותר, הרי שאנו לא נתמכר לנוחות בצפייה מתמשכת בערוצים שונים בטלוויזיה או בגלישה נוחה באינטרנט, אם נחליט שאנו רוצים גוף שרירי ויתרה מכך – בריא ומעוצב, הרי שאנו יכולים להשיג זאת, אם נחליט שחטיפים ונשנושים באמצע הלילה לא שווים לנו את הקלוריות שאנו כה מתקשים לשרוף ביום של המחרת, אנו לא נאכל אותם. אז מדוע אנשים לא בוחרים בחיים בריאים יותר?

חיים בריאים יותר

אז מדוע אנשים לא בוחרים בחיים יותר בריאים? ובכן, הקדמה הביאה עמה הרבה דברים חיובים – נוחות, טכנולוגיה מתקדמת וכן הלאה אך אליה וקוץ בה, כלומר, הנוחות הזו שאנו רגילים אליה הביאה עמה עצלות שגורמת לאנשים רבים להתאהב בישיבה הממושכת מול הטלוויזיה ולנשנש חטיף עתיר קלוריות, לשבת מול המחשב ולהגיע לכל חנות בכל מקום בארץ (ולעיתים בעולם) מבלי להצטרך לכתת רגליים ולצאת מהטרניג.

אנשים רבים שמנסים ללכת למכון כושר נופלים בין הכיסאות – בין המכשירים הלא ברורים ובין הרצון הבלתי פוסק למנוחה, אלו מונעים מאנשים רבים להתחיל בשגרת חיים בריאה יותר. אז מה עושים במצבים אלו? ובכן, אימון שנעשה בעזרת מאמן כושר אישי היא הפיתרון המושלם. מאמן כושר שמגיעה לביתו של הלקוח ובונה עבורו תוכנית אימון פרטית מובילה אנשים רבים אל המקום המושלם – אימון מדוד תחת ביקורת של איש מקצוע שיודע כיצד להדריך את המתאמן וללמדו לעבוד בצורה נכונה ביותר על שרירי הגוף.

בחירת מאמן כושר אישי

כפי שציינו קודם לכן, מאמן כושר אישי איננו חשוב רק מכיוון שהמתאמן ידע כיצד לבצע תרגילים בצורה נכונה, ישמר בעת ביצוע תרגילים ולא יפצע, מאמן כושר חשוב על מנת לעלות את המוטיבציה, על מנת לשמור על שגרת חיים ספורטיבית לאורך זמן ולא רק למספר ימים בחודש (כפי שמתאמנים רבים עושים כשהם רשומים לחדר כושר).

על מנת לבחור מאמן כושר שהינו פרטי שיהיה ברמה מקצועית גבוהה חשוב לבצע "סקר שוק". הליך סקר השוק חייב להתבצע כאשר בוחנים מספר מאמני כושר אישיים, בודקים את הרקע המקצועי שלהם, מהו הוותק שלהם וכמובן מנהלים עמם שיחה קצרה בכדי לוודא שאכן יש התאמה. חשוב להבין – חשוב מאוד שהמתאמן ירגיש בנוח עם מאמן כושר אישי אחרת האימונים יהיו בלתי נסבלים.
רק לאחר שבודקים היטב האם מאמן הכושר ברמה מקצועית גבוהה והוא בעל ניסיון לצד כך שמדובר באדם שנוח וכיף לעבוד עמו, יש לבדוק האם מחירו משתלם ולאחר מכן להתחיל בשגרת האימונים.

ליאת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב